Nóji blogja

De annyi mindent nem csináltam még,

annyi mindent nem láttam,

Annyi mindent szeretnék,

mert erről álmodtam,

Nem, még nem nőhetek fel,

nem, még nem szeretnék,

Vár rám oda lent a játszótér,

De mára megváltozott minden,

igen, és mások lettünk.

A krónikus élet undorral megfertőződtünk.

Azt hiszem úgy mondják egy szóval, hogy felnőttünk

Muzsika


Kommentek

  • ladymerenwen: A szerdai esetről nem hallottam, de örülök, hogy végre észhez tértél és elkezdesz melózni. :) hajrá (2011.04.22. 15:58) Az elmúlt 9 hónap mérlege
  • punknoji: @ladymerenwen: Anyával beszéltem, azt hittem mondta neked, hogy megyek. Úgy volt, hogy ma, de inká... (2010.10.07. 10:34) Kétlakiság
  • ladymerenwen: ja és Szonja voltam (2010.10.07. 00:30) Kétlakiság
  • ladymerenwen: Jössz haza, te ribi, és nem is szólsz? hát menj a picsába :D én szombaton megyek, aznap este Ági s... (2010.10.07. 00:30) Kétlakiság
  • Utolsó 20

Nem alkoholista, egyetemista.

punknoji 2010.10.04. 13:34

 Úgy egy éve kitaláltam magamnak, hogy én Pécsre akarok költözni. Nem kellett sokat gondolkoznom azon, hogy miért tetszik ez a város, már negyedik éve ide járok Rockmaratonra, és mindig jó bulikat csaptunk, amikor egy évben egyszer-kétszer lejöttem ide. 
Az egyetem nem nagyon vonzott, foggal-körömmel tiltakoztam ellene, de rábeszéltek, hogy sokkal jobban járok így, és igazuk volt. Nem kell dolgoznom, és kibírok heti pár órát az egyetemen. Az első hetek nehezek voltak, leszartam az egészet, alig jártam be órákra, minden nap buliztunk, és mindig másnapos voltam.
Nem vagyok egy anti-party arc, sőt imádok inni, de pár napja megcsömörlöttem. Hasonló emberek, hasonló bulik, hasonló napok, és a szokásos "ereszd el a hajam" helyett minden buli unalmas és monoton. Olyan arcokkal lógok, akiket eddig is ismertem, azok, akikkel megismerkedhetnék meg általában számomra közömbös vagy irritáló emberek.
Igazából akkor éreztem úgy, hogy kész, ennyi volt, ilyen nincs, amikor végighallgathattam egy 15 éves srác fél órás értekezését a cipőfűzők jelentéséről, jelentőségéről, a fehér fűző tradicionális jellegéről, amit nem mellesleg ha hússzor nem hallottam, akkor egyszer sem.
Rengeteg baráti kapcsolat az alkoholra épül. Sokszor megkaptam, hogy milyen jó fej vagyok részegen, laza, és felszabadult, és hogy mindig ilyennek kéne lennem. Na, ők nem veszik számításba az olyan kínos jelenteket, mint pl. reggel felébredni egy tök idegen helyen semmire nem emlékezve az estéről. Rühellek még reggel/délelőtt kócos hajjal, mocskos ruhában, szesztől bűzölögve hazamászni, befeküdni az ágyba, és végigaludni az egész napomat, amíg el nem jön az este és az újabb részegség.
Szóval most buliszünetet tartok, és nagyon jól érzem magam, bementem a suliba, egy slukk cigit sem szívtam, és egy korty pia nem ment le a torkomon két napja. Gyümölcsöt eszek, vizet iszok, és tök jól elvagyok.
Azért elég sokat kellett gondolkodnom azon, hogy milyen más programokat lehet még csinálni az utcán ivás, kocsmában ivás, másoknál ivás, vagy otthon ivás helyett...
Szóval ha valaki el akar hívni inni, nos az kb. hétvégéig ne tegye. :)
 

Címkék: alkohol buli egyetem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://noji.blog.hu/api/trackback/id/tr862343864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása