Nóji blogja

De annyi mindent nem csináltam még,

annyi mindent nem láttam,

Annyi mindent szeretnék,

mert erről álmodtam,

Nem, még nem nőhetek fel,

nem, még nem szeretnék,

Vár rám oda lent a játszótér,

De mára megváltozott minden,

igen, és mások lettünk.

A krónikus élet undorral megfertőződtünk.

Azt hiszem úgy mondják egy szóval, hogy felnőttünk

Muzsika


Kommentek

  • ladymerenwen: A szerdai esetről nem hallottam, de örülök, hogy végre észhez tértél és elkezdesz melózni. :) hajrá (2011.04.22. 15:58) Az elmúlt 9 hónap mérlege
  • punknoji: @ladymerenwen: Anyával beszéltem, azt hittem mondta neked, hogy megyek. Úgy volt, hogy ma, de inká... (2010.10.07. 10:34) Kétlakiság
  • ladymerenwen: ja és Szonja voltam (2010.10.07. 00:30) Kétlakiság
  • ladymerenwen: Jössz haza, te ribi, és nem is szólsz? hát menj a picsába :D én szombaton megyek, aznap este Ági s... (2010.10.07. 00:30) Kétlakiság
  • Utolsó 20

QSS koncert beszámoló

punknoji 2011.01.17. 17:01

Eljött a péntek, amikor le kellett bonyolítanunk a koncertet. Kora délután keltünk, majd ki kellett mennünk nővérem elé a parasztra, mert lejött Veszprémből megnézni, hogy mi a helyzet itten. Megittunk egy sört a paraszton lévő kocsmában, bemutattam neki Istit, és pozitív visszajelzéseket kaptam, ennyire egy pasimat sem dícsérte még meg.
Hazamentünk, majd nemsokára elindultunk, hogy csatlakozzunk a többiekhez az Osonóban. Én nem mentem be, előtte ittunk, az én szervezetem nem bírta befogadni az alkoholt, így csak egy sört meg egy fröccsöt ittam. Innen átsétáltunk a Légszeszhez. Annyit kell tudni a helyről, hogy a tulaj a koncert előtt pár nappal szólt, hogy helyszínváltozás van, mert kibérelte ezt a helyet, ahol koncerteket lehet tartani. Maga a hely belülről egész tetszetős, tipikus koncerthelyiség, azonban kurva nehéz eltalálni oda, egy sötét, sáros úton kell végigmenni, majd meg kell találni a betonfalban egy szürke vasajtót, és ott a bejárat. Na mi odamentünk, egy darab lámpa égett, de az ajtón se kilincs, se semmi, és be is volt zárva. Nagy nehezen elértük a Ferit, kinyitott nekünk. Ez volt fél 8kor, elvileg 8kor kezdődött volna a koncert, így aki esetleg előbb jött oda, azt hihette, hogy nem lesz buli, és hazament... Mivel 8 körül még alig voltak fizető vendégek, így úgy döntöttünk, hogy 9re halasztjuk a kezdést. Már ekkor elkezdtem azon stresszelni, hogy nem jön össze a bevételekből a QSSnak ígért pénz, így elkezdtem keményen alkoholizálni, ittam egy páleszt, meg x mennyiségű sört, sajnos nem tudok visszemlékezni, hogy mennyit fogyasztottam, de itatta magát rendesen. A Kínai Üzlet koncerten még képben voltam, Nem Ajánlottnál már voltak bajok... Aztán egyszer elindultam hátra az asztalokhoz a pulcsimat keresni, vagy cigit tarhálni nővéremtől, nem emlékszem, utána filmszakadás, és a következő emlékkép, hogy állok a tükör előtt a női wcben, mindkét kezem könyékig véres, az arcom is csupa vér, és egy 3cm hosszú, 0,5cm széles seb van a szemöldököm mellett. Elvileg elestem, és bebasztam a fejem egy asztalba, de kurvára idegesít, hogy nem emlékszem erre a momentumra. Lehet a sokk miatt, vagy nem tudom. A lényeg, hogy ott volt körülöttem jó sok ember, egy faszi mondta hogy ő mentős volt, és összenyomta a sebet, majd leragasztotta. Faszán megcsinálta, de engem ez részegen nem zavart abban, hogy leszedegessem és nézegessem. Akkor már így tudatosult nagyjából az egész, és az is, hogy ezt össze kéne varrni. Hisztiztem egy sort, hogy ez meg fog látszódni, utána meg kértem mentőt, egy csaj hívott, majd jött is egy, Isti elkísért. A mentősök jó arcok voltak, utána mentünk az ügyeletre, ott rám nézett az orvos és rögtön kérdezte hány öltést kérek. Végül hármat kaptam, de ott is jó fejek voltak velem, röntgen is volt (a legnagyobb fájdalmam az volt, hogy ki kellett szedegetnem az összes piercinget, két napig tartott amíg visszapattintgattam a golyókat rájuk...) Ez után mindenképpen vissza akartam menni a koncertre, de nem érte meg, már végzett a QSS is, és meg tudtam, hogy 6000 pénz hiányzik a bevételből. A suttyó anyját mindenkinek, aki otthon maradt!!!
Szóval még el pénzt levenni, pénzt odaadni, majd haza éjszakaival. Nővérem felhozott valami srácot, így négyen aludtunk egy szobában.
Az este után levontam a következtetést, mostanában biztos, hogy nem szervezek koncertet ebbe a városba, a sok gyökér otthon ül, és veri magának, ahelyett, hogy eljönnének 500 Ftért egy QSS koncertre. Innentől kezdve nincs túl sok kedvem hozzá. Főleg, hogy október óta szerveztük ezt a bulit, elég sok idő/energia/pénz ment el rá, és én még csak ott sem lehettem... A jó kurva életbe.
 

Címkék: nem üzlet koncert kórház kínai ajánlott qss garbage land légszeszgyár

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://noji.blog.hu/api/trackback/id/tr482590710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása