Nóji blogja

De annyi mindent nem csináltam még,

annyi mindent nem láttam,

Annyi mindent szeretnék,

mert erről álmodtam,

Nem, még nem nőhetek fel,

nem, még nem szeretnék,

Vár rám oda lent a játszótér,

De mára megváltozott minden,

igen, és mások lettünk.

A krónikus élet undorral megfertőződtünk.

Azt hiszem úgy mondják egy szóval, hogy felnőttünk

Muzsika


Kommentek

  • ladymerenwen: A szerdai esetről nem hallottam, de örülök, hogy végre észhez tértél és elkezdesz melózni. :) hajrá (2011.04.22. 15:58) Az elmúlt 9 hónap mérlege
  • punknoji: @ladymerenwen: Anyával beszéltem, azt hittem mondta neked, hogy megyek. Úgy volt, hogy ma, de inká... (2010.10.07. 10:34) Kétlakiság
  • ladymerenwen: ja és Szonja voltam (2010.10.07. 00:30) Kétlakiság
  • ladymerenwen: Jössz haza, te ribi, és nem is szólsz? hát menj a picsába :D én szombaton megyek, aznap este Ági s... (2010.10.07. 00:30) Kétlakiság
  • Utolsó 20

Az elmúlt 9 hónap mérlege

punknoji 2011.04.22. 11:21

 Ennyi idő alatt ki lehet hordani egy gyereket... Nem mintha erre vágynék, de az én elmúlt pár hónapom teljesen felesleges, rossz, és demoralizáló volt.
Az egész a januári QSS koncerttel kezdődött, amikor mentő vitt el a buliról. Utána jött az első rendőrségi ügy, amikor felmásztunk a panelház tetejére, ahol albérletben voltunk, és fejenként 10ezer forintos bírságot kaptunk. Rá egy hónapra egy balfasz részeg táblalopási kísérlet miatt fogda, kihallgatás, április 1-jén bírósági tárgyalás, nekem 5000 bírság, a többieknek 15ezer. Ekkor úgy tünt, hogy vége ennek a sorozatnak, mindenféle terveket szőttünk Istivel a közös jövőnkre. 
Ezután jött a szerda este, amikor itt meg nem nevezett személyek a nyílt utcán vertek szét minket. Mentő, kórház, kihallgatás, ujjlenyomatvétel, sittesfotó....
Ekkor telt be nálam a pohár végleg. Hazajöttem, és elgondolkodtam, hogy szakítok az eddigi pécsi életemmel. 
Mára úgy gondolom, hogy visszatérek abba a városba, de egy jelentős szemlélet, életmód, és környezeteváltásra van szükségem. Elköltözünk Istivel egy kis kertes házikóba. Diákmelózni fogok, kerülöm a balhés helyzeteket, a szeszt, és bizonyos embereket. Békés, nyugis életre vágyom az elkövetkezendő hónapokban. Aztán majd meglátjuk, de ez egy mélypont, és ha továbbmegyek a lejtőn, onnan nem lesz visszaút. Ennyi. 

Címkék: pécs változás

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://noji.blog.hu/api/trackback/id/tr732847089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladymerenwen 2011.04.22. 15:58:53

A szerdai esetről nem hallottam, de örülök, hogy végre észhez tértél és elkezdesz melózni. :) hajrá
süti beállítások módosítása