Nóji blogja

De annyi mindent nem csináltam még,

annyi mindent nem láttam,

Annyi mindent szeretnék,

mert erről álmodtam,

Nem, még nem nőhetek fel,

nem, még nem szeretnék,

Vár rám oda lent a játszótér,

De mára megváltozott minden,

igen, és mások lettünk.

A krónikus élet undorral megfertőződtünk.

Azt hiszem úgy mondják egy szóval, hogy felnőttünk

Muzsika


Kommentek

  • ladymerenwen: A szerdai esetről nem hallottam, de örülök, hogy végre észhez tértél és elkezdesz melózni. :) hajrá (2011.04.22. 15:58) Az elmúlt 9 hónap mérlege
  • punknoji: @ladymerenwen: Anyával beszéltem, azt hittem mondta neked, hogy megyek. Úgy volt, hogy ma, de inká... (2010.10.07. 10:34) Kétlakiság
  • ladymerenwen: ja és Szonja voltam (2010.10.07. 00:30) Kétlakiság
  • ladymerenwen: Jössz haza, te ribi, és nem is szólsz? hát menj a picsába :D én szombaton megyek, aznap este Ági s... (2010.10.07. 00:30) Kétlakiság
  • Utolsó 20

Koncertbeszámoló

punknoji 2010.12.25. 19:48

 


Több-kevesebb sikerrel lezajlott a 23-i punk karácsony, amit mi szerveztünk. A probléma az volt csupán, hogy leszerveztek egy Rózsaszín Pittbull koncertet ugyanarra az időpontra, mint amikor a miénk kezdődött, így a csőcselék szépen oda vonult, és a Music Pubban a Kínai Üzlet-Nem Ajánlott baráti társaságból állt főként a közönség. 
8 óra után nem sokkal nekiálltunk jegyet szedni, itt is akadtak azért problémák, nem elég, hogy kinnt álltunk a hidegben, és vártuk a kevéssé népes közönséget, de ráadásul a seggrészeg/tajparaszt arcokkal is meggyűlt a bajunk. Nem bírom felfogni, hogy lehet valaki akkora bunkó, hogy a szervezőt félrelökve, "beugró??!" felkiáltásra is szarik a fejünkre, és törtet tövább a koncerthelyiség felé. Én meg hülye leszek rohangálni utána. Bár bizonyára nem túl punkos befizetni 200 forintnyi jelképes összeget 3 bandáért.
Problémák voltak a szervezők-zenekarok közti kommunikációban is, már ami a szeszfogyasztást illeti. A végén annyi bevétel gyűlt össze, hogy csak egy kör sört kapott minden együttes a színpadra az egész koncert alatt. 
Maga a zenei része a dolgoknak rendben volt, nem hallottam senkit se panaszkodni a felszerelésre. Igaz, hogy a színpad leszakadt az első koncert alatt, de hamar orvosolták a problémát. 
Az utolsó fellépő a Padkarosda volt, őket úgy szerveztük be, hogy nem igazán ismertük a zenéjüket. Nekem személy szerint tetszett a zúzásuk, de mindenki más sikknek érezte leoltogatni őket, beszólogatni, befuckolni , meg segget mutogatni nekik. Páran azért odaálltunk látszattombolni, és gyűjtögettük a közönséget, de nem sok sikerrel. 
Azért én éreztem gáznak a többiek viselkedését, és nekem égett a pofám, mert mi hívtuk meg őket, zeneileg sokkal profibbak voltak az előző két fellépőnél, és különben is ordenáré nagy taplóság leszólnia színpadon lévőket, főleg úgy, hogy a nagy többség ha megfeszülne sem tudna zeneileg hasonló színvonalú teljesítményt nyújtani.
A koncertet nem minősítik a személyes sértelmeim, de pár pogóban kikúrt idiótán viselkedő embert úgy szívesen pofán basztam volna...
Az este végeredménye jópár törött sörösüveg, pár lezúzott wc, jó sok kék-zöld folt, részeg emberek hada, és a keserű szájíz, hogy sokkal jobban is sikerülhetett volna a buli. 
Másnap, karácsonykor jöttem vissza Veszprémbe, valami kis karácsonyi hangulat is elfogott kis családom körében, de már most "honvágy" gyötör, hiányzik a kis szobám, a cica, a patkányok, és leginkább az Isti, akit legkorábban holnap után láthatok. Az egyre unalmasabb, de mély igazságtartalmú mottót idézve: szar minden.
 

Címkék: nem üzlet pécs koncert pub music kínai ajánlott padkarosda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://noji.blog.hu/api/trackback/id/tr432538924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása